土屮

Skin - Jinco

三世:

Tell me does it hurt to watch me close, from the front row
从前排近距离凝望我会否刺痛你呢
Yeah, this is my show
没错这就是我的舞台
This is my show
欢迎来到我的个人秀
I can be your high
我可以将你推上高潮
Be your beauty queen lie
伪装成你的绝代佳人
Your American hideaway
编织你的美国温柔乡

Yeah, that's what they say
是的 他们都这么说
Baby do you see my light?
亲爱的 你是否看到了我的光芒?
Hotel sheets, over my skin (over my skin)
酒店的床单 覆于肌肤上
Over my skin
半遮半掩着我的裸体
Baby do you see my light?
亲爱的 你是否看见了我的光芒?
Endless dreams, are paper thin
无尽的梦 薄如片羽
Under my skin ...
蛰伏在我的表皮之下
Tell me what you know about dark roads, losing false hope
告诉我关于深渊的一切 飘渺的梦
Forgetting where is home
甚至忘记了回家的路
Yeah, this is my show
没错这就是我的表演
And I can be your sky
我可以成为你的天空
Be your fairytale cry
扮演你童话中的呐喊
An illusion you can't escape
一个无法逃脱的幻觉
Yeah, that's what they say
是啊 他们都那样说
Baby do you see my light?
亲爱的 你是否看到了我的光芒?
Hotel sheets, over my skin (over my skin)
洁白的床单 裹挟我身躯
Over my skin
附着于我的肌肤之上
Baby do you see my light?
亲爱的 你是否看见了我的光芒?
Endless dreams, are paper thin
心比天高 命比纸薄
Under my skin ...
在我的骨子里啊...
Don't you know what hides under my skin?
你难道不知我这副皮囊下所藏为何?
More secrets to skin
远比能看见的要多
Whispers of the night like violins
暗夜的呢喃宛若小提琴呜咽
More secrets to skin
表相下的隐秘
Under my skin
埋于我心深处


评论

热度(4)